Beheko testu-zatia eduki honen irudikapen laburtua da. Baliagarria da edukia ez dela aldatu ziurtatzeko, eraldaketa bakar batek balio guztiz ezberdina emango bailuke.
Balioa:
d17453ee880aee30e8ff847b110fd78dd54d74561fe65b49cbd35e7f865c4d1b
Jatorria:
{"body":{"es":"<p>La investigación será requisito y mérito para la promoción en la carrera académica; a tal efecto, deberá prevalecer su relevancia y calidad frente a la mera acumulación numérica de méritos académicos.<br>La parte que dice \"deberá prevalecer su relevancia y calidad frente a la mera acumulación numérica de méritos académicos\" es muy general. Siendo cierto que la investigación debe ser requisito para la promoción, la frase \"debe prevalecer su relevancia y calidad frente a la mera acumulación numérica de méritos académicos\" parece que devalúa la parte docente. ¿A qué se refiere con méritos académicos? ¿A horas de docencia? ¿A méritos relacionados con la Innovación docente? Es que no es lo mismo. <br>Además esta prevalencia, no iría totalmente en contra de los artículo 10 y 11 de esta propuesta. Artículo 10: La docencia, la investigación y la transmisión del conocimiento forman parte esencial<br>del servicio público que han de ofrecer las universidades del Sistema Universitario<br>Vasco.\" ES decir son tres funciones , las que forman parte de esencial del servicio público, no solo la investigación. Y en el artículo 11, dice: Artículo 11. La docencia es una función esencial de las universidades, y debe hacer uso del mejor<br>conocimiento disponible, estimular el pensamiento crítico y servir para formar<br>profesionales de alta cualificación. Si es esencial, debe formar parte de los méritos para la promoción.<br>Propuesta de redacción: La investigación será requisito y mérito para la promoción en la carrera académica; a tal efecto, deberá complementarse con méritos académicos y de docencia y con las labores de transferencia y transmisión del conocimiento, propias del servicios público que debe ofrecer la Formación universitaria</p>","eu":"<p>Ikerketa eskakizun eta merezimendu izango da karrera akademikoan gora egiteko; horretarako, haren garrantzia eta kalitatea gailendu beharko dira merezimendu akademikoen zenbakizko metaketa hutsaren aurretik.<br>\"Bere garrantzia eta kalitatea gailendu beharko dira merezimendu akademikoen zenbakizko metaketa hutsaren aurrean\" dioen zatia oso orokorra da. Ikerketak mailaz igotzeko baldintza izan behar duela egia izanik, \"garrantzia eta kalitatea gailendu behar dira, merezimendu akademikoen zenbakizko metaketa hutsaren aurrean\" esaldiak irakasleei balioa kentzen diela dirudi. Zer esan nahi duzu merezimendu akademikoekin? Irakaskuntza-orduetara? Irakaskuntzaren berrikuntzarekin lotutako merezimenduei? Ez da gauza bera.<br>Gainera, prebalentzia hori ez litzateke proposamen honen 10. eta 11. artikuluen guztiz aurkakoa izango. 10. artikulua: Irakaskuntza, ikerketa eta ezagutzaren transmisioa funtsezkoak dira<br>Unibertsitate Sistemako unibertsitateek eskaini behar duten zerbitzu publikoaren<br>Euskalduna. \" Hau da, hiru funtzio dira, zerbitzu publikoaren funtsezko parte direnak, ez bakarrik ikerketa. Eta 11. artikuluak dio: 11. artikulua. Irakaskuntza unibertsitateen funtsezko eginkizuna da, eta<br>ezagutza eskuragarri izatea, pentsamendu kritikoa suspertzea eta<br>kualifikazio handiko profesionalak. Funtsezkoa bada, sustapenerako merezimenduen parte izan behar du.<br>Idazketa-proposamena: Ikerketa baldintza eta meritua izango da karrera akademikoan gora egiteko; horretarako, merezimendu akademikoekin eta irakaskuntzakoekin eta ezagutza transferitu eta transmititzeko lanekin osatu beharko da, unibertsitate-prestakuntzak eskaini behar duen zerbitzu publikoari dagozkionak.</p>"},"title":{"es":"Artículo 20. La investigación","eu":" 20. artikulua. Ikerketa"}}
Hatz-marka hori SHA256 hashing algoritmo baten bidez kalkulatzen da. Zeure buruari errepikatu ahal izateko, MD5 on-line kalkulagailua erabil dezakezu eta kopiatu iturriaren datuak itsatsi.
Partekatu
Edo kopiatu linka